.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
چرایی حمایت از فلسطین(يادداشت)
(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
چمران؛ شهید امر مقدس در افق بی‌نهایت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
اپوزیسیون که نه اطلاع درستی از تاریخ ایران دارد، نه شناختی از هویت ملی و عناصر سازنده آن طی چند سال گذشته دست به تحریف همه جانبه زده است. اپوزیسیون ایران درحال تحریف همه‌جانبه تاریخ هستند
اپوزیسیون که نه اطلاع درستی از تاریخ ایران دارد، نه شناختی از هویت ملی و عناصر سازنده آن طی چند سال گذشته دست به تحریف همه جانبه زده است.(ادامه)
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد. کارآمدی نظام در جهت رفاه دنیوی مردم باید در عمل ثابت شود و فقط سخن گفتن، کافی نیست/ اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم(خبر)
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.(ادامه)
کتاب «سیر نشانه های ظهور در تاریخ تشیع» منتشر شد
کتاب «سیر نشانه های ظهور در تاریخ تشیع» نوشته «سیدمحمد موسوی عبادی» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)
دولت سیزدهم وارث مشکلات انباشته دولت قبل شد/نگاه دولت قبل این بود که مشکلات از مسیر دشمنان حل میشود/ دولت قبل اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در فضای مجازی نداشت و یکی از مؤسسات که دنبال استقلال در فضای مجازی بود ۵۰۰ میلیارد جریمه کرد....(خبر)
(ادامه)
واکنش تند استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی/عکس
باشگاه استقلال به صحبت‌های جواد خیابانی واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم.
روحانی : امیدوارم مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد / دولت را با میلیاردها دلار اسکناس تحویل دادیم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد. گرگیج از امامت جمعه آزادشهر عزل شد
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز:
وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد. وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی شد
شمال نیوز: وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.